logo

מגזין

מהדורת המגזין - גיליון מס' 41



כתבות מרכזיות

דור העתיד
בוגרי מסלול "מסעדנים מלמדים מסעדנות בשנקר, עושים את צעדיהם הראשונים בתחום ומשתפים אותנו בדעתם על המתרחש בענף שכולנו שותפים לו
להמשך



איקס זד - דין וחשבון

הם מאורגנים
התארגנויות עובדים בעולם המסעדנות הן תופעה חדשה יחסית. כיצד על המסעדן לנהוג?
להמשך

אטמוספירה - עיצוב חלל ואווירה

הצבע ארגמן
מסעדת 'אדום' הירושלמית עברה למיקומה החדש ועוצבה במטרה אחת: ליצור אווירה מנצחת
להמשך

מרקטינג/ שיווק, מכירות ופרסום

אלפי לקוחות רעבים
קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן ברשת מהווים כלי שיווק משמעותיים למסעדנים. מה צריך לדעת עליהם וכיצד בוחרים חברת קידום מקצועית?
להמשך


שף בצלחת/שאלון שף

לובסטר הוא יצור עוצמתי"
איציק הראל, שף מסעדת '206 דגים', אוהב ג'אנק פוד ולא סובל אי-סדר אצלו במטבח
להמשך

הזרקור

הזרקור: rest מציג
מזל טוב: אולם תצוגה חדש ל-'סופרנובה' ושמן קטניות חדש ל'רסטרטו'
להמשך

אירועים

סוף עידן האנטריקוט
חדשנות ויצירתיות הן בין התכונות החשובות בכל קייטרינג. כדי להעניק פתרונות מתאימים ואיכותיים, יש לדעת לקרוא בזמן את המגמות והשינויים בענף. אילו מגמות חדשות צופה לנו 2012?
להמשך




רסט בודק

טעימת האניס הגדולה
איזה מאכל מתאים לראקי, איפה כדאי לשתות את האוזו ומי קהל היעד של הערק? רסט כינס עבורכם את מיטב המומחים לטעימה עיוורת של 'חלב האריות' ומצא עבורכם את התשובות
להמשך

פי אר- עושים יחסי ציבור

המפית היא המדיה
האם הדפסה של הלוגו על המפית, אריזת הסוכר או המגבון הלח, היא השקעה כדאית? המומחים מאמינים כי מיתוג מוצרים מתכלים הוא ערוץ שיווקי חשוב, המעצים את חוויית הלקוח
להמשך